literature



Перелік оформлених за стандартом 2015 використаних джерел

до ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ дипломного проєкту

з додаткової спеціалізації

«Керівник гуртка образотворчого мистецтва»

Освітньо-професійний ступінь: фаховий молодший бакалавр
Галузь знань 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність 013 Початкова освіта
Відділення початкової та дошкільної освіти
Складено за підтримки завідувачки бібліотеки Красноградського педагогічного фахового коледжу КЗ "ХГПА" ХОР Наталії КУЛІШ

1.    Арабаджи-Донець Л.І. Компетентнісний підхід в сучасній освіті. Особистіснопрофесійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (14–16 червня 2018 р., м. Мелітополь, Україна).Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2018. С. 21–22.
2.    Абрамкіна Д. Мистецтво епохи Відродження: парний портрет.  Мистецтво та освіта . 2011.№ 3. С.39-42.

3.    Андрощук І. В. Методика виховної роботи : навч. посіб. Київ, 2014.  320 с.

4.    Антонович Є. А., Захарчук-Чурай Р., Станкевич М. С. Декоративно-прикладне мистецтво. Львів: Світ, 1992. 271с.

5.    Антонович Д.В. Шевченко-маляр. Київ: Україна, 2004 . 272 с.

6.    Аристова Л. Художні напрями та стилі. Імпресіонізм. Мистецтво та освіта .  2008. № 1. С.50-55.

7.    Антонець М. Мистецько-педагогічні  погляди Миколи Мураша: до 165-річчя від дня народження. Мистецтво та освіта . 2009. № 4. С.10-14.

8.    Білокур К. Фотокнига  . Київ: Спалах, 2001. 128 с.

9.    Бєлкіна Е. Українці у світовому мистецтві. Мистецтво та освіта.  2004.  № 4.  С. 40-42.

10.Божко Л.Рєпін і Україна: до ювілею художника. Мистецтво та освіта . 2004.№ 2. С.56-57.

11.Безкровна атака: технологія проведення навчального мозкового штурму. Завуч.  2010.  №8 (50).  березень.  С. 7-8.

12.Березняк Є. Співпраця керівників шкіл з батьками та громадськістю. Освіта України.  2019.  20 грудня. –С. 6.

13.Бойко А.М. Гуртківці закохуються в рідний край. Рідна школа.  2017.  №5.  С. 37-38.

14.Вороніна Л. Робота з дитячими об'єднаннями. Завуч. 2019.  №2 (липень).  С. 13.

15.Вишневський О. Школа і громада. Освіта.  2021.  24-31 березня.  С. 4.

16.Вишневський О. І. Теоретичні основи сучасної української педагогіки: посібник для студентів вищих навчальних закладів.  Дрогобич: Коло, 2008.136с.

17.Виховання зростаючої особистості: ціннісний вимір : колективна монографія / за ред. О.М. Коберника. Умань: Візаві, 2019. 222 с. URL:https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/29812/61770.pdf?sequence=2&isAllowed=y (дата звернення 15.03.2024)

18.Від ремесла до творчості : збірник  /упорядник Ю.Г.Легенький. Київ : Час, 1990. 152с.

19.Велігоцька Н. Творити світ краси, гармонії та добра: Леся Майданець. Мистецтво та освіта . 2010.№ 1. С.62

20.Гайдамака О. В. Мистецтво: рівень стандарту, профільний рівень : підруч. для 10 (11) кл. закл. заг. серед. Освіти. Київ : Генеза, 2018. 224 с.

21.Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ: Генеза, 2018. 224с.

22.Гагарін М.І, .Коберник О.О.,Прищепа С.М., Ткачук М.М.. Проектування виховної системи загальноосвітньої школи: теорія, історія, практика : монографія. Умань : ФОП Жовтий, 2016. 338с.

23.Газман О., Матвєєв В. Усі справи – творчо! Завуч: наша вкладка.  2018.  №12 (54).  квітень.  С. 1-2.

24.Гула Ю. Робота над пейзажним жанром. Мистецтво та освіта. 2011.№ 4. С.14-16.

25.Горовенко В. Декоративна композиція з використанням елементів слов'янської символіки.  Мистецтво  та мистецтво . 2011. № 1. С.26-28

26.Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: підручн. 3-тє вид., випр. Київ : Академвидав, 2015.  304 с.

27.Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: навч. посіб.  Київ: Вища шк., 2005.  343 с.

28.Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. Київ : «К.І.С.», 2004. 112 с.

29.Коновальчук І.І. Планування роботи класного керівника. Сутність методики колективних творчих справ.  Практикум з педагогіки: навч. посіб.  Київ, 1996.  С. 340-352.

30.KobernykA., Osadchenko I., Tkachuk M. Modern interpretation of psychodidactic ideas of J. A. Comenius (Сучасна інтерпретація психодидактичних ідей Я. А. Коменського). Siedleckie zeszyty Komeniologiczne. 2018. T. V. 2018. С. 61–75.

31.Кошель О. Малюємо натюрморт. Мистецтво та освіта.  2005. № 4.С.44-48.

32.Кузьмін С.С. Як створити юнацьке об'єднання. Завуч.  2019.  №15 (21).  травень.  С. 11.

33.Кузьменко Г Анімалістичний жанр у графіці. Мистецтво та освіта . 2010. № 2. С.46-51.

34.Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: навч. посіб.  Київ: Вища шк., 2005.  343 с.

35.Концепція «Нова школа. Простір освітніх можливостей». Київ, 2020. URL : http://mon.gov.ua (дата звернення: 10.10.2020).

36.Кирій С. Український реалістичний живопис Юрія Басанця. Мистецтво та освіта.  2014. № 1. С.63.

37.Кравич Д.П. Українське мистецтво: навч. .посібник у 3 ч. Львів: Світ, 2003. Ч.1.256 с.: іл.

38.Кравич Д.П. Українське мистецтво: навч. посібник у 3ч. Львів: Світ, 2005. Ч.2.268 с.:іл.

39.Кравич Д.П. Українське мистецтво: навч. посібник у 3ч . Львів: Світ, 2004. Ч.3. 268 с.: іл.

40.Краснова Н.М. Формування світо відображення в учнів засобами декоративно-прикладного мистецтва. Мистецтво та освіта . 2015. № 1-2. С.31-36.

41.Кириченко М.А. Основи образотворчої грамоти: навч. посіб. . Київ: Вища школа, 2002 .198 с.: іл.

42.Личковах В. Митець як дослідник. Мистецтво та освіта.  2008. № 4.С.21-24.

43.Лукашевич М. Соціалізація як процес: етапи, рівні, моделі.  Директор школи.  2019. №10.  С. 3-5.

44.Лопухівська А. Учнівське самоврядування – форма громадянської освіти. Завуч. 2011.  №1 (січень).  С. 3-4.

45.Макарова О. Учнівське самоврядування як засіб підвищення ефективності виховання особистості школяра. Директор школи.  2018.  №18.  С. 12-14.

46.Масол Л. М. Загальна мистецька освіта: теорія і практика: монографія.  Київ: Промінь, 2006. 432с.

47.Масол Л. М., Гайдамака О. В., Бєлкіна Е. В. Методика викладання мистецтва у початковій школі. Харків: Ранок, 2006. 264с

48.Масол Л. М. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу : навч. метод. посіб.: Київ: Генеза, 2019. 208с

49.Масол Л. Українці у світовому мистецтві. Мистецтво та освіта.  2004. № 3. С.57-56.

50.Мельник В. М. Декоративний розпис на уроках образотворчого мистецтва. Тернопіль: Підручники і посібники, 2003. 64 с.

51.Молочко М. Формування соціально-педагогічного клімату у педагогічному колективі.  Рідна школа.  2019.  №4.  С. 29-32.

52.Москальова Л. Клуб юних екологів. Рідна школа. 2018.  №5.  С. 20-22.

53.Методика виховної роботи в літніх оздоровчих таборах: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. /  авт.- уклад.: Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, О. С. Філоненко; за ред. Є. І. Коваленко.  Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012.  179 с.

54.Методика роботи в літньому оздоровчому таборі:навч. посібник для педагогів серед. закладів освіти та позашк. закладів, студентів вузів / за заг. ред. Є.І.Коваленко.  Київ, 1997.  278 с.

55.Мистецтво Київської Русі: альбом.  Київ: Мистецтво, 1989.  168 с.

56.Мистецтво України. Енциклопедія/ ред. Кудрицький А.В. Київ: Укр. Енциклопедія ім. М. П.Браташ, 1995.

57.Ніколайчук Н. Композиція в системі підготовки юних художників. Мистецтво та освіта. 2006.№ 2. С.41-44.

58.Остапчук О. Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях. Рідна школа. 2017. №11-12. С. 9-15.

59.Організація учнівського самоврядування, співпраця з дитячими і молодіжними громадськими організаціями та об'єднаннями. Позакласний час. 2020.  №6.  С. 5-10.

60.Орієнтовна тематика позакласних заходів. Завуч.  2016.  №1. С. 5.

61.Організація і методика позаурочної виховної роботи.  Гнутель Я.Б. Виховна робота в сучасних умовах: теорія і методика.  Тернопіль, 1998.  Розділ 5.  С. 144-177.

62.Пономарьова Г. Ф. Виховання майбутнього педагога : теорія і практика : монографія. Харків : ТОВ «Ранок», 2014. 547 с.

63.Професійна підготовка майбутніх менеджерів освіти на засадах компетентнісного підходу : колективна монографія / В.В. Бойченко та ін.  Умань : Візаві, 2018. 330 с.

URLhttps://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&pli=1&user=j-Tz7lkAAAAJ#d=gs_md_cita-d&u=%2Fcitations%3Fview_op%3Dview_citation%26hl%3Duk%26user%3Dj-Tz7lkAAAAJ%26cstart%3D100%26pagesize%3D100%26citation_for_view%3Dj-Tz7lkAAAAJ%3AUg5p-4gJ2f0C%26tzom%3D-180

64.Павленко В. Діалогічне мовлення вчителя у стресових педагогічних ситуаціях.  Завуч.  2014.  №4.  С. 20.

65.Пономарьова Г. Ф.  Досвід використання дистанційних технологій в організації виховної роботи педагогічних закладів вищої освіти в умовах карантину. Духовність особистості: теорія, методологія і практика. №2 (95). С. 149-159

66.Педагогіка: Інтегрований курс теорії та історії: / за ред. А. М. Бойко.  Ч. 2. Київ, 2004. С. 449-456.

67.Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін). Київ : Освіта України, 2008. 274 с.

68.Полякова Г. А. . Образотворче мистецтво. 1-7 класи: теорія навчання, календарно-тематичне планування, основні: поняття з образотворчого мистецтва. Харків: Скорпіон, 2001.

69.Пшеницина Ю. Навчання через мистецтво в корпоративних університетах URL : https://acenter.ru/article/fizika-lirika-i-ekonomika-obuchenie-cherez-iskusstvo-v-korporativnykh-universitetakh (дата звернення: 18.12.2020).

70.Ратко М. Періодизація художньої культури України в контексті світоглядних універсалій. Мистецтво та освіта . 2005. № 2. С.17-22.

71.Робуль О. М. Технологія виховної діяльності : навч.посіб.  Полтава : АСМІ, 2001.  56 с.

72.Рева Ю. Управління формуванням і розвитком учнівського колективу. Освіта і управління.  1999.  №3.  С. 90-93.

73.Савчук А. Композиція у графіці. Буквиця. Монограмма. Мистецтво та освіта. 2007. № 4. С.48-50.

74.Силко В. Організація проекту «кіноклуб» як естетикопедагогічна позааудиторна робота зі студентами педагогічних вишів // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . Вип. 2. С. 30- 34. URL  :  http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_2_8              

 (дата звернення 15.03.2024)

75.Семеніхіна С. Графічні техніки у школі. Мистецтво та освіта.  2004. № 4. С.39-40.

76.Солова В. М. Педагогіка літнього оздоровчого табору: навч.- метод. посіб.  Ніжин : Вид–во НДУ ім. М. Гоголя, 2009.  188 с.

77.Соціально-педагогічна діяльність у дитячих оздоровчих таборах: навч.-метод. посіб. для студентів-організаторів літнього відпочинку дітей і молоді /  уклад.С.Я. Харченко, Л.Ц. Ваховський, О.П. Песоцька та ін.  Луганськ: Альма-матер, 2018.  284 с.

78.Созонов В. Кого виховувати – людину чи особистість?. Завуч.  2020.  №9 (51).  С. 3.

79.Созонов В. Співвідношення колективного та індивідуального у вихованні. Завуч.  2015.  №9 (51).  березень.  С. 3

80.Созонов В. Кожна справа творчо, інакше – навіщо? (Алгоритм проведення КТС за методикою І. Іванова). Завуч.  2000.  №9 (51).  березень.  С. 6.

81.Созонов В. Управління виховним процесом у школі. Завуч. 2000.  №9 (51).  березень.  С. 8-9.

82.Степовик Д.В. Скарби України: науково-художня книга . Київ: Веселка, 1990. 192 с.:іл.

83.Сергієнко Н.Ф. Професійна компетентність сучасного вчителя. URL:http://images/content/nashi_ vydanya…upr. (дата звернення 15.03.2024)

84. Скворцова С.О. Професійна компетентність вчителя: зміст поняття. Наука і освіта. 2009. № 4. С. 93–94.

85.Тищенко О.Р. Історія декоративно-прикладного мистецтва України ХIII-XVIII ст..: навч. посіб.  Київ: Либідь, 1992.  192 с.: іл.

86.Тур Р.Й. Педагогічна рефлексія – основа формування творчого саморозвитку особистості. Управління школою. 2004. № 13. С. 22–24

87.Технологія виховного заходу. Завуч.  2003.  №20-21.  С. 9; 2004.  №2.  С. 13-14

88.Управління освітнім процесом у закладах вищої освіти : робочий зошит /  Л. О. Петриченко, А. А. Харківська, О. О. Бабакіна, А. І. Єрьомкін, О. М. Акімова; за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно–педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків, 2019. 56 с.

89.Цюняк О. П. Педагогічна інноватика : навч.-метод. посіб. для самост. роботи студ. Івано-Франківськ : Вид. Кушнір Г. М., 2019.128 с.

90.Чорнобривцева О.С. Художники: нариси.  Київ: Молодь, 1987.  176 с.

91.Шевченко – художник // Шкільний   світ.    2012.  № 12. С. 19-20

92.Шиян Н.І. Профільне навчання в школах сільської місцевості : теорія і практика. Полтава : АСМІ, 2004.  442 с

93.Ярошенко О.Г. Проблеми групової навчальної діяльності школярів : дидактико-методичний аспект / О.Г.Ярошенко.  Київ : Станіца, 1999.  245 с.


Нормативні документи

1.     Про освіту [Електронний ресурс] : Закон України. – Режим доступу : http://mon.gov.ua/– Назва з екрана.



2. Концепція «Нова українська школа» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mon.gov.ua/%D0%9D%DO%BE%DO%B2%DO%B8%DO%BD%DO%B8%202016/12/05/koncepcziya.pdf. – Назва з екрана.
3. Державний стандарт базової і повної загальної освіти : постанова Каб. Міністрів України від 23 листопада 2011 р. // Інформатика.  – 2012. – № 6.           – С. 2-16.
4. Державна національна програма «Освіта: Україна ХХІ століття». – Київ: І.С.Д., 1994. – 61 с.
5. Державний стандарт освітньої галузі «Технологія» // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003. – № 1. – С. 3–
Перелік використаних джерел
до курсових робіт з методики навчання технологій спеціальності 
014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

6.  Аркатова Н. І.  Креслення:  11 клас: технологічний профіль: розробки уроків / Н.І. Аркатова. – Харків : Ранок, 2011.  – 320 с.
7. Богданова С. І.  Технології: 10 клас: робочий зошит / С. І. Богданова – Харків : Ранок, 2013.    64 с.
8. Бовсунівський В. М. Організація проектно-художньої діяльності вчителів технологій у післядипломній освіті : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.02 / В. М. Бовсунівський. – Київ, 2013. – 22 с.
9.   Ванін В. В. Оформлення конструкторської документації / В. В. Ванін,               А. В. Бліок, Г. О. Гнітецька. – Київ : Каравела, 2003. – 210 с.
10. Великий тлумачний словник сучасної української мови / за ред. В. Т. Бусел. – Київ ; Ірпінь : ВТФ  «Перун», 2004. – 1440 с
11.  Веремійчик І. М.  Методика трудового навчання в початковій школі: навч. посібн./ І. М. Веремійчик. – Тернопіль : Мальва-ОСО, 2004.  – 276 с.
12. Дзигаленко Л. М. Розвиток фахової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04  / Л. М. Дзигаленко. – Вінниця, 2018. – 20 с.
13. Жалдак М. І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики: посібник для вчителів / М. І. Жалдак, В. В. Лапінський, М. І. Шут  Київ : НПУ ім.. М.П. Драгоманова, 2004. – 182 с.
14. Зозуля О. В. Графіка : компетентнісний підхід : метод. рекомендації / О. В. Зозуля. – Красноград : Красноградський коледж КЗ «ХГПА» ХОР, 2019.     96 с.
15. Зозуля О. В. Завдання для самостійної роботи з креслення  / О. В. Зозуля  Красноград : Красноградський коледж КЗ «ХГПА» ХОР, 2012. – 27 с.
16. Зозуля О. В. Індивідуальний підхід у навчанні за допомогою мистецтва : метод. вказівки / О. В. Зозуля. – Красноград : Красноградський коледж КЗ «ХГПА» ХОР, 2019.     62 с.
17. Зозуля О. В. Колір як організуючий засіб колективних творчих проєктів : метод. настанови / О. В. Зозуля. – Красноград : Красноградський коледж КЗ «ХГПА» ХОР, 2020.     96 с.
18. Зозуля О. В. Композиція : навчальний посібник  / О. В. Зозуля  Красноград : Красноградський коледж КЗ «ХГПА» ХОР, 2012. – 22 с.
19. Зозуля О.В. Національно-патріотичне виховання молоді засобами образотворчого мистецтва :  метод. рекомендації / О. В. Зозуля. – Красноград : Красноградський коледж КЗ «ХГПА» ХОР, 2019.     50 с.
20. Ігнатенко Г. В. Трудове навчання у 5-9 класах – обов’язковий блок: основи матеріалознавства, технологія виготовлення виробів. / Г. В. Ігнатенко. Харків: Основа, 2014. – 190 с.
21. Кава Л.Г . Розвиток творчих здібностей на уроках трудового навчання / Л.Г. Кава  Жидач : Жидачівська гімназія, 2013. 35 с
22. Коберник О. М. Концепція технологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів України / О. Коберник, В. Мадзігон, В. Сидоренко та ін. – Київ : Науковий світ, 2014. – 22 с.
23. Коберник О. М., Методика організації проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання: навч.-метод. посібн  / О. М. Коберник, С. М. Ящук. – Умань, 2001. – 82 с.
24. Коберник О. М. Технології 10 клас / О. М. Коберник, А. І. Терещук. – Харків: Сиция, 2012. – 160 с.
25. Коберник О. М. Технології 11 клас / О. М. Коберник, А. І. Терещук. – Харків: Сиция, 2012. – 160 с.
26. Коберник О. М. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання / О. Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2009. – № 3. – С. 37-40.
27. Мальована О. І. Розвиток компетентностей – вимога сьогодення /                      О.І. Мальована // Управління школою  – 2018. – № 10-12. – С. 2-10.
28. Мариновська О. Концепція технологічного проектування інноваційного розвитку школи / О. Мариновська // Обрії. – 2015. – № 2. – С. 13-16.
29. Мачача Т. Концептуальне осмислення культурологічного змісту трудового навчання  учнів основної школи / Т. Мачача // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2012. – № 5. – С.14-15
30. Мачача Т. Обгрунтування компетентнісного підходу до відбору і реалізації змісту технологічної освіти /  Т. Мачача // Трудова підготовка в сучасній школі . – 2013. – № 7-8. – С.32-35.
31. Морзе Н. В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій / Н.В. Морзе. – Київ : Видавнича група BHV, 2006.  – 352 c.
32.  Модернізація змісту освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/metod/1147. – Назва з екрана.
33. Моценко П. М. Аплікація: питання теорії, методики та практики: методичні рекомендації / П. М. Моценко. – Харків: ХНПУ, 2006. – 30 с.
34. Настільна книга педагога: посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / упорядники: В. М. Андрєєва, В. В. Григораш – Харків : Основа, 2006. – 352 с.
35.  Освітні технології: навчально-методичний посібник/ за редакцією        О. М.  Пєхоти.  – Київ : А. С. К., 2004. – 256 с.
36.  Пелагейченко М. Л.  Усі уроки технологій 10-11 класи. Варіативний модуль /  М. Л. Пелагейченко. – Харків : Вид. група «Основа», 2014.  – 272 с. : іл., табл.
37. Порадник молодому вчителю: навч.-метод. посібн. / за ред.  Л. Д. Покроєвої . – Харків : ХАНО, 2012. – 84 с.
38.  Сидоренко В. К. Актуальні проблеми підготовки вчителів трудового навчання в світлі реформування освіти в Україні / В. К. Сидоренко // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2004. – № 2. – С. 41–44.
39. Сидоренко В. Концептуальні положення професійно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій / В. Сидоренко, А. Гедзик // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2011. – № 11-12. – С. 26-29.
40. Сидоренко В. К. Креслення: підруч. для 8-9 класів загальноосвіт. навч. закладів / В. К. Сидоренко – Київ: Школяр, 2004. – 239 с.
41. Сидоренко В. К. Психофізіологічні основи трудового навчання – важливий компонент професійної підготовки вчителя // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2010. – № 3. – С. 25-28.
42. Сидоренко В. К. Сутнісні характеристики професійної компетентності /                 В. Сидоренко // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2010. – № 5. – С. 3-7.
43. Сидоренко В. К. Що заважає подолати невідповідність підготовки вчителя трудового навчання потребам сучасної школи / В. К. Сидоренко // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2013. – № 5. – С. 2-6.
44. Сидоренко В. К. Що приховується за прагненням технологізувати трудове навчання школярів / В. К. Сидоренко // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2009. – № 11. – С. 3-7.
45. Трудове навчання та технології. 5-11 класи : методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2015/2016 навчальному році з коментарем провідних фахівців Інституту педагогіки НАПН України. – Харків: Ранок, 2015. – 80 с.
46. Трудове навчання та технології. 5-11 класи : методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2016/2017 навчальному році з коментарем провідних фахівців Інституту педагогіки НАПН України. – Харків: Ранок, 2016. – 80 с.
47. Терещук А. І. Трудове навчання : обслуговуючі види праці : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. /  А. І. Терещук , О. Ю. Медвідь, Ю. М. Приходько. – Київ : Літера ЛТД,  2016. – 288 с. : іл.
48. Терещук Б. М. Трудове навчання : для хлопців : підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Б. М. Терещук, В.К.Загорний, В. М. Гащак, Р. М. Лещук. – Київ: Генеза, 2013. – 208 с. 
49. Терещук Б. М. Трудове навчання : для хлопців : підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Б. М. Терещук, В. І.Туташинський. – Київ: Генеза, 2013. – 217 с.
50. Терещук Б. М. Трудове навчання : для хлопців : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Б. М. Терещук, С. М. Дятленко, В.М. Гащак, Р. М. Лещук. – Київ : Генеза,  2016. – 192 с. : іл. 
51. Терещук Б. М. Трудове навчання : технічні види праці : підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Б. М. Терещук, В. І.Туташинський, В. К. Загорний. – Київ : Генеза,  2009. – 285 с. : іл.
52. Трудове навчання : технічні види праці : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. /  В. М. Гащак та ін. – Київ : Генеза,  2016. – 256 с. : іл.
53. Ходзицька І. Ю. Трудове навчання : для дівчат : підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / І. Ю. Ходзицька, Н. М. Павич, О. В. Горобець, О.І . Бозносюк. – Камянець-Подільський : Аксіома,  2014. – 240 с. : іл.
54. Чернишова Р. Мета сучасної школи компетентність / Р. Чернишова, В. Андрюханова // Директор школи. 2001. 8. – С. 91-96.



  


Комментариев нет:

Отправить комментарий

СУЧАСНА ОСВІТА РОЗУМІННЯ, а не запам’ятовування Виховання у здобувачів освіти здібностей  до постійних змін Формування навичок  вери...